تاریخ شروع

۶:۰۰ ب٫ظ

پنجشنبه, خرداد ۳۰, ۱۳۹۸

access_time
تاریخ پایان

۱:۰۰ ب٫ظ

پنجشنبه, خرداد ۳۰, ۱۳۹۸

access_time
آدرس

میدان ونک ، جنب مترو

location_on

امروزه برند به یکی از واژگان ادبیات عامه و مکالمات روزمره ما تبدیل شده است و به همین خاطر اغلب برداشت نادرستی از مفهوم آن در دنیای حرفه ای ها داریم! برند داغی بوده است که گله داران از زمان مصر باستان، برای مشخص و متمایز کردن دام خود از سایر گله ها، روی بدن دام حک می کنند. دو گاو از یک نژاد با نشان های مختلف ارزش های متفاوتی در هنگام فروش داشته اند. درست مشابه کارکرد متمایز کننده مفهوم امروزی برند برای محصولات و خدمات یک کسب و کار نسبت به رقبایش… برند حاصل ادراک مشتریان و بازارهای هدف از کسب و کار و محصولات ما در مقایسه با رقبایمان می باشد.
سر و صدای بازاریابی در دنیای امروز آنقدر زیاد شده است که مشتریان در میان انبوه ارزش های ارائه شده دچار نوعی سردرگمی شده اند. محصولات بی شمار، ارزش های پیشنهادی متنوع و تعداد شرکت ها بسیار زیاد! بر همین اساس تنها راه ایجاد تمایز ماندگار نسبت به رقبا و حفظ جایگاه بازاریابی کسب و کار در ذهن بازارهای هدف، خلق و توسعه برند می باشد.
در این برنامه آموزشی ۴ ساعته، سفری کوتاه ولی فشرده در دنیای برند و برندینگ خواهیم داشت و به ۹۹% پرسش های شما در خصوص برند و برندینگ پاسخ داده خواهد شود! همچنین برگزیده محتوای مطرح ترین کتاب های بین المللی در حوزه برند و برندینگ را با هم مرور خواهیم نمود!

اهداف کارگاه آموزشی
– آشنایی با تعاریف حرفه ای دنیای برند و برندینگ در زمانی کوتاه و با حداکثر محتویات
– آموزش مبانی و مفاهیم کلیدی جایگاه سازی، برندسازی و توسعه برند
– ایجاد دانش پایه و بستر لازم برای سرمایه گذاری کسب و کارها در حوزه برندینگ

سرفصل های کارگاه آموزشی

برند چیست؟!
– فرمان خرید چگونه صادر می شود؟!
– نمونه تحلیل رفتار خرید
– پیشنهاد ارزشی (Value Proposition)
– منفعت مشتری در مقابل منفعت کسب و کار
– عوامل تشکیل دهنده ارزش ادارکی (Perceived Value)
– چرا سرمایه گذاری در برند تا این حد اهمیت دارد؟!
– برندها در ذهن مشتریان زندگی می کنند!
– برند شخصی (Personal Brand)
– برندینگ و دنیای سیاست
– آیا برندهای کاملاً تحت کنترل کسب و کار هستند؟!
– آگاهی سطح بالای ذهن
– از فروش به تبلیغات و از تبلیغات به وفادارسازی مشتری
– ریشه واژه برند
– تعریف برندینگ
– استراتژی برندینگ
– بیانیه موضع یابی (Positioning Statement)
– چگونگی پیاده سازی استراتژی بازاریابی
– آمیزه یا آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)
– فرآیند برندینگ
– هفت گام فرآیند برندینگ (برندآفرینی)
– آناتومی برند
– مدیریت برند
– هویت برند (Identity) و تصویر برند (Image)
– مدل های هویت برند
– آناتومی یک برند قدرتمند
– مدل هویت برند دیوید پیاز برند (Brand Onion)
– جوهره برند (Brand Essence)
– پیشنهاد برند (Brand Proposition)
– نردبان برند (Brand Ladder)
– مزیت رقابتی
– شخصیت برند (Brand Personality)
– چرخ کهن الگوهای برند (Brand Archetype Wheel)
– کهن الگوهای شخصیت برند
– مدل منشور (شش وجهی) هویت برند (مدل کاپفر)
– اجزای هویت برند: نام برند
– اجزای هویت برند: لوگو و نشان
– اجزای هویت برند: شعار برند
– بازشناسی (تشخیص) برند (Brand Recognition)
– تداعی ‌ها و پیوندهای برند (Brand Association)
– تجربه برند (Brand Experience)
– یادآوری برند (Brand Recall)
– نمونه مطالعات نورومارکتینگ
– معماری/ساختار برند (Architecture/Structure)
– نقشه رابطه میان پورتفولیو (خانواده) برندهای شرکت
– استراتژی های ایجاد خانواده برند (Family Branding)
– استراتژی برند | خانه برندی (Branded House)
– استراتژی برند | خانه برندها (House of Brands)
– Sub-brands در مقابل Endorsed Brands
– استراتژی سبد برند
– استراتژی معماری برند
– برند بنگاه یا Corporate Brand
– برندآفرینی فراگیر (Umbrella Branding)
– از برندسازی تا برندداری
– برنامه های وفاداری برند (Brand Loyalty Programs)
– سفیران برند (Brand Ambassador)
– کتاب مقدس برند (Brand Bible)
– جامعه هواداران برند (Brand Community)
– برندهای جهانی و Interbrand
– برندهای جهانی در سال ۲۰۱۶
– ارزش ویژه برند (Brand Equity)
– ارزش ویژه برند و سرقفلی (Goodwill)

شرکت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های زیر توصیه می شود:مشارکت در این کارگاه آموزشی ۴ ساعته برای افرادی که می‌خواهند در کوتاهترین زمان ممکن، حداکثر دانش و تجربه را در زمینه برند و برندینگ فرا بگیرند، اکیداً توصیه می شود!
– مدیران عامل شرکت ها و سازمان‌ها
– مدیران ارشد و میانی شرکت ها و سازمان‌ها
– مدیران و کارشناسان تیم های بازاریابی، فروش و تحقیق و توسعه
– کارآفرینان و ‌توسعه دهندگان کسب و کار
– کارشناسان و متخصصین حوزه‌های مدیریت، سازمان و کسب و کار
– دانشجویان رشته‌های مختلف فنی، مهندسی و مدیریت
– افرادی که قصد پیاده سازی و یا جلب حمایت سرمایه گذاران نسبت به ایده های خود را دارند.
– افرادی که به نحوی قصد راه اندازی کسب و کار شخصی خود را دارند.
– افرادی که می خواهند با حداکثر سرعت، در مسیر شغلی و حرفه ای خود رشد و پیشرفت نمایند.
– علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی، مدیریتی و کسب و کار

پیش نیاز شرکت در سمینار و کارگاه آموزشی
این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی افراد با هر سطحی از تجربه، تخصص و علاقه‌مندی در زمینه‌های کسب و کار، مدیریت و سازمان می‌توانند در آن شرکت نمایند. هر چند آشنایی با مبانی و مفاهیم اولیه بازاریابی برای شرکت در این برنامه آموزشی توصیه می شود.

گواهینامه :OXFORD CERT