تاریخ شروع

۴:۰۰ ب٫ظ

پنجشنبه, اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۸

access_time
تاریخ پایان

۷:۰۰ ب٫ظ

پنجشنبه, شهریور ۷, ۱۳۹۸

access_time
آدرس

میدان ونک ، جنب مترو

location_on

دوره ۵۰ ساعته؛

از مقدماتی تا پیشرفته!دوره جامع فروش حرفه ای یکی دیگر از دوره هایی است که در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد توسط دپارتمان مدیریت این مجموعه به صورت عملی و فشرده برگزار می شود. شرکت ها و سازمان ها معمولاً اول تولید کرده سپس برنامه  فروش و تبلیغات را تدوین می کنند. این عمل کاملاً اشتباه است و باعث شکست شرکت می شود. شرکت ها به خصوص شرکت های استارت آپ و Small Business ها می بایست قبل از تولید، تماماً فرآیندهای فروش و بازاریابی را تدوین و برای هر یک از آن ها پلن و برنامه های جامع و کاملی داشته باشند. یکی از عوامل شکست شرکت های کوچک، عدم توانایی در معرفی درست محصول و فروش آن است. مدیران می بایست بابت فروش و ارائه محصول برنامه و چشم انداز تعریف کنند. این برنامه باید دقیق و علمی و از همه مهمتر عملیاتی باشد و تمامی فرآیند های آن را برنامه ریزی کنند. آموزش، کم هزینه و راحت ترین راه جهت تدوین برنامه فروش است. مدیران به دلیل مشغله کاری زیاد نمی توانند زمان زیادی را در دوره های آموزشی بلند مدت شرکت کنند، از این رو دوره فروش حرفه ای به صورت فشرده را به شما پیشنهاد می کنیم.دوره جامع فروش حرفه ای با توجه به نیاز مدیران و نیاز شرکت های ایرانی در راستای افزایش فروش (به شرط آن که محصول یا خدمات با  کیفیت ارائه کنید) برنامه ریزی شده است که مهم ترین هدف از برگزاری دوره فروش حرفه ای ارائه راهکارها و برنامه های دقیق به واحد فروش و بازاریابی شرکت ها می باشد تا بتوانند هدفمندتر مذاکره و اقدام کنند. اگر در صورتی که محصول یا خدمات شرکت شما با کیفیت و مورد نیاز بازار هدف باشد و فروش شما کم، مشکل از کارمندان و برنامه های فروش شرکت است. دوره فروش حرفه ای تماماً به صورت عملی و Case Study برگزار می شود و در نهایت شما می توانید برای شرکت خود برنامه فروش کوتاه مدت و بلند مدت تدوین و اجرایی کنید.

ویژگی های دوره جامع فروش حرفه ای
دوره فروش حرفه ای به صورت مهارتی و Case Study مباحث فروش را از مبتدی تا پیشرفته عنوان کرده و با تمرکز در بازار و مشتری، راهکارهای یک فروش موفق را ارائه می کند. دوره فروش حرفه ای توسط اساتید با تجربه و حرفه ای حوزه ی فروش برگزار می شود.

دست آوردهای دوره فروش حرفه ای
• ایجاد مزیت رقابتی برای محصولات و خدمات
• افزایش فروش و افزایش بهره وری
• تدوین برنامه های کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت فروش
• افزایش رضایت مشتریان

سرفصل های دوره فروش حرفه ای
استراتژی های فروش
مدیریت مشتری
ایجاد مزیت رقابتی در فروش
برنامه ریزی فروش
مذاکرات فروش
مخاطب شناسی
رضایت مشتری در فروش
ویژگی های یک کارمند فروش
ویژگی های یک مدیر فروش
ایجاد انگیزه در کارکنان واحد فروش
سیستم ها و روال فروش (Input-Output)
ارزیابی عملکرد واحد فروش
نقش زبان بدن در فروش (Body Language)
هدف گذاری و پیشبرد اهداف در فروش

مخاطبان دوره فروش حرفه ای
مدیران ارشد و میانی سازمان
استارتاپ ها و شرکت های کوچک
کارشناسان و کارمندهای واحد فروش
دانشجویان و علاقه مندان به حوزه فروش و بازاریابی
مدت زمان دوره جامع فروش حرفه ای : ۵۰ ساعت

دوره به مدت ۳ ماه  و فقط پنجشنبه ها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برگزار می شود .

گواهی : OXFORD CERT